fredag, januar 05, 2007

Fuglebur / Birdcage


Et lite fuglebur ble laget i går kveld, noe jeg lenge har hatt lyst til å prøve. Fikk ideen fra en annen blogg for lenge siden og har tenkt på det siden. Min er laget av ståltråd, sølvtråd, gammelt juggel og noen "jule-gullfugler" jeg hadde liggende.

A little birdcage was made last night, something I`ve planned for a some time now. I got the idea from another blog a long time ago.


Det er både rammeskeivt og rart, men jeg synes det ble litt naivt og sjarmerende.

It is far from perfect, but I think it`s quite charming.

7 kommentarer:

siripirisiri sa...

Hei!
GODT NYTT ÅR!
Det fugleburet var smart!
Jeg har noen fugler som man skal sette på juletreet som kunne egnet seg til noe sånt!

Ha en god helg!

Siri:)

Anonym sa...

Så søtt dette ble, en kjempeide jeg ikke har tenkt på før : )

Anonym sa...

Så flott og sjarmerende fuglebur. Maleriet ditt var også nydelig, du er flink, skulle ønske jeg kunne male jeg også. God helg.

Anonym sa...

HEI...'
Fugleburet ble kjempestiligt, så søtt og sjarmerende...
Jeg likte dette...
Ha en flott helg...

Anonym sa...

Det var jo kjempe søtt da, for en god ide!

Anonym sa...

Å så fint fugleburet ditt er! Det var lurt!

Anonym sa...

Veldig veldig fint!! En utrolig god idé :O) Fin blogg du har forresten, fant deg via temaukene.