tirsdag, februar 06, 2007

Nytt nett og oppslagstavle

Har sydd enda et lite nett, dette ble veldig rosa. Ene siden.


Og omvendt på den andre siden.


Her er oppslagstavla mi. Har sydd på litt lommer og bånd på et gammelt stykke cordfløyel. Så ble det stifta opp på et Europris-lerret, ca 60x80 cm. Det ble litt skjevt her og der, men jeg hadde bare en tarvelig linjal til hjelp...Må kjøpe meg skjærebrett og ordentlig utstyr ja! De søte blomstrete stoffene fikk jeg i julekalenderen min av Katarina.


19 kommentarer:

Anonym sa...

Så tøff veske. Gøy at den er forskjellig på hver side. Likte oppslagstavla di. Dette var et megatips til datarommet. Lurte litt på hva jeg skulle ha ved datamaskina,slik at barna kunne henge opp lapper og andre saker. Ha en flott tirsdag.

Anonym sa...

Kjempestilig oppslagstavle!! Jeg synes jeg kjenner igjen et visst svart-hvittbilde som henger der..

Du er blitt sååå flink til å lage slike nett altså!! *grønn av misunnelse*

Lykke sa...

Skulle gjerne hatt oppslagstavla di til arbeidsrommet mitt. Gjerne vesken også!

Anonym sa...

Så fin veske! Du e sannelig en kløpper på maskina. Oppslagstavle di ble kjempe fin den også. Artig at du kunne bruke de stoffene. Stor klem fra mæ

ALIN sa...

Hei du!

Kjempesøt veske du har laget! Og jeg synes tavla ble utrolig kul. Skulle ønske jeg hadde sånt talent!

Ha en fin kveld!

Alin

Interiørhuset sa...

Så flnk du er=)
Jeg hadde aldri kommet på å bruke ett lerret slik som du=) Smart og dekorativt=)

Anonym sa...

Så fiiiin! Og så deilige farger på bildene på bloggen din....mmmmm la våren komme! Du er veldig flink da...Kanskje jeg skal lære meg å sy en dag;)Blir jo sååå misunnelig...hihi

Anonym sa...

Så flotte ting du har laget!
Opslagstavlen virket helt perfekt;)

Beate sa...

Kjempelur ide med de lomman på oppslagstavla. Du er utrolig kreativ, og ser muligeta. Godt med sånne persona! Så kan sånne som æ dilte etter å hente idea :) Søt veske også da.

Nette sa...

Takk takk, for koselige kommentarer! Angående oppslagstavla, så er det jo mange som har laget slike i forskjellige versjoner, men hvis noen har lyst til å lage sin egen versjon...sjekk at lerretet ikke er rammeskeivt, bruk skjærebrett og mål opp ordentlig! Og ikke bruk tegnestifter, men synåler til å henge opp ting med! Funker kjempebra!

Brith sa...

Vesken ble kjempekuul! Så flink du er!!
For en god ide å lage oppslagsavle på lærret, den ble rå-stilig :)
Ha en fortsatt fin uke!!
Klem fra Bolina.

Stacy sa...

ooh, this is lovely. I think some wax paper-crayon art would be gorgeous hanging on here!!! :)

siripirisiri sa...

Hei!
Tavla var kjempefin!
Smart med lommer på!
Vi har lagd en med retro-stoff som henger over skrive/hobby-bodret vårt! Deilig med sånn stor oppslagstavle!

Siri:)

Anonym sa...

Så¨utruleg fint nett du har laga!! Og oppslagstavla var jo heilt genial..pynt og praktisk på ein gong!

Anonym sa...

Jøss! Du er jammen flink! Kjempefine nett og oppslagstavle! ;0)

Anonym sa...

Nydelig arbeid.

Supernøtt sa...

Virkelig flott ting! Ikke alle kan skryte av å ha matchende oppslagstavle og veske :-D

Anonym sa...

Kjempe fin veske, kan jo aldri bli for mye rosa! :)
Kjempe fin oppslagstavle også.

Ha en fin dag!

Unknown sa...

Very Insightful article, thank you for sharing it.

Happy Birthday

Birthday Wishes

Birthday Quotes

Happy Birthday messages

Happy Birthday Images

Happy Birthday Cake
Birthday Ideas
Happy Birthday Gifts
Happy Birthday Cards
Birthday Funny