mandag, januar 08, 2007

Jeg er tagget...hjelp!

Jeg har blitt tagget av Cecilie og må da altså fortelle 6 rare/spesielle ting om meg selv...

1. Jeg er helt og totalt avhengig av Lypsyl og grønn Dent, blir skikkelig stressa hvis jeg glemmer de hjemme.

2. Jeg er ganske mørk- og husredd og jeg unngår alt av psykologiske thrillere og skrekkfilmer generelt!

3. Er lite interessert i å stå på kjøkkenet selv, men ELSKER Nigella Lawson, Jamie Oliver og Tina, liker også godt å bare SE i kokebøkene mine...

4. Hater skjemaer, oppskrifter og bruksanvisninger!

5. Ler meg skakk av selvhøytidlige personer som snakker feil...tihi...ja, er ganske barnslig!

6. Blir veldig påvirket av reklame, må prøve ut alle nye drops, tyggiser, blader, shampooer o.l.

Ja...noe av dette er kanskje ikke hverken rart eller spesielt, men det er ikke så lett å komme på hva som er rart med en selv. Alt dette er jo normalt for meg.

Jeg sender denne videre til de som leser dette!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Synes ikke du er spesielt rar jeg - mange av de tingene jeg kjente meg igjen i. Vakkert fuglebur du hadde laget - skikkelig artig ide ;o)

Anonym sa...

Jeg kjente deg igjen i dette ja :)

litenIda sa...

Morsomme opplysninger! Kjenner meg også igjen i mange av tingene, så du er nok ikke så rar..! :) Nydelige bilder dere malte! Lenge siden sist jeg blogget nå, så vil bare ønske deg et godt nytt år! :)