torsdag, januar 04, 2007

Malekveld med Unni/Painting with Unni


I går hadde jeg et lite malekurs for mitt søskenbarn. Hun har ikke hatt mye erfaring med malerkosten før, så jeg ble skikkelig imponert over henne! Her er et bilde av vårt kreative kaos underveis...hehe!

Last night I had a little "painting-class" for my cousin, Unni. She had almost never painted before, so I got really impressed by her talent. This is a picture of our creative chaos during the process.



Fikk ikke tatt bilde av hennes ferdige maleri i går kveld, men jeg prøver å overtale henne til å skaffe seg en egen blogg, så da blir det nok "utstilt" der.
Her er min "Perleport" ferdig. Har malt dette motivet et par ganger før, men det blir aldri helt likt. Tror jeg skal beholde dette selv, jeg har jo ingen malerier til mine egne vegger!

I didnt get a picture of her finished painting last night, but I`m encouriging her to get a blog of her own, so I guess it will be "published" in there eventually.
This is my finished painting.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dette er faktisk ett av mine favorittmotiver. Knallfint!!!!! Jeg må ha et slikt et en dag :)

Anonym sa...

Så utrolig vakkert Annette!
Du er kjempe flink, og så flott at du lærer opp søskenbarnet ditt.
Håper alt står bra til hos deg-
så du hadde meldt deg på tema hos Sylvia, det blir moro!

Klem

Anonym sa...

Vakkert, som alltid! Du er så flink! ;)

Anonym sa...

Jeg har tenkt på det samme selv. Svigerinna mi maser så om et bilde både her og der.. Sa hun kunne komme å lære å male litt selv, men hun tror ikke hun klarer det. Men det tror jeg! Bildene var kjempefine! Jeg tagger deg litt jeg.. se på bloggen min.. Klem fra Cecilie

Anonym sa...

Bildet vart kjempefint, så sjølvsagt må du ha dette!!! Håpar du har det bra, og at du trivst i nye leiligheten :)