torsdag, februar 01, 2007

Litt mere nostalgi og nye oldemorsruter

Mine gamle mørkerøde finsko, brukte disse da jeg var ca 3 år. Synes de er knallsøte, håper Annika kan bruke de til neste vår. Kanskje det blir til 17 mai 2008?


Denne gamle kisten kjøpte jeg på auksjon i fjor sommer. Nå fungerer den som sofabord og oppbevaringsplass til alle mine album (og løse bilder som skal inn i album...en gang...eh!)



Og dette er helt nytt, men det er jo litt nostalgisk med oldemorsruter da?
Jeg heklet dette av masse rester og syntes jeg aaaldri ble ferdig, men teppet ble for kort til Annika`s sprinkelseng...jaja, det fungerer bedre i sofaen uansett. Godt og varmt er det også!
Nå blir det artig med ny runde i Interiør-alongen, gleder meg masse til å få utdelt min hemmelige venn!


16 kommentarer:

Beate sa...

Du hadde masse flotte, nostalgiske saker. De røde skoan var skikkelig søte :)

Anonym sa...

Å, for noen skjønne sko!!!!!! Jeg har også et par fra da jeg varlita - utrolig koselig å ha!!
Og rottehalen - ja, den husker jeg godt at du hadde - og du var vel sant og si ikke den eneste... Jeg synes å erindre at alle vi fire jentene i klassen hadde... La oss håpe det er en mote som ikke kommer tilbake med det første...
God helg til deg og Annika!

Anonym sa...

Så skjønne sko, kisten var også helt skjønn. Koselig mormorteppe, orker ikke å begynne, det er for mye tråder å feste, men ditt var bare helt lekkert. HA en fin helg.

Solstad sa...

Masse fin nostalgi her må jeg si . ....nydelige sko!
Liker veldig godt fargene på bbloggen din også, very nice!!
Gleder meg også veldig til neste runde hemmelig venn, kanskje du blir min ;)

JULIEK sa...

Så utrolig fine nostalgiske bilder du har lagt inn i det siste. Så koselig å se. Ellers må jeg si at bloggen din er blitt veldig fin nå Anette. Ha en fin helg : )

elin1976 sa...

Skoene var kjempesøte.

Kisten var også veldig fin.
Jeg fikk en kiste av en kamerat
av mannen, den har tilhørt en jente ved navn Anne magrethe og har nok vært en konfirmasjons gave i 1856.

Jeg hadde også rottehale...
Det var jo så kult å ha slik.(noot)
Liker godt teppet du har laget.
Du er skikkelig flink.
Vil ønske deg en flott helg. Klem fra Elin:O)

Penelene sa...

Næmen så søte sko! Det er noe av det mer nusselige jeg har sett i mitt liv. Helt umulig å finne sånt i butikkene i dag.

Og for et flott teppe. Jeg er helt gal etter mormorruter - jeg synes teppene blir så vakre og nostalgiske!
Flink du har vært!

Også synes jeg bloggen din var så fin blitt.
Fortsatt god helg!!

Anonym sa...

Det var noen utrolig søte sko..., også likte jeg det heklete teppet, og kister, det får man liksom aldri nok av;)

Anonym sa...

Kjente nesten ikke igjen bloggen din nå, jeg! Har jo blitt kjempefin!
Så herlige gamle ting du finner frem. Har kost meg skikkelig her hos deg nå!

Embla sa...

Så utrolig nydelige sko. Så flott at du har tatt vare på dem, slik at de kan "gå videre". Teppet du har heklet er også kjempefint. Ser ut som en stor jobb!

Ingrid sa...

Så fint teppe du har laget! Og skoene var jo så søte, håper hun kan bruke dem. Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Og du hadde vært hjertelig velkommen...hihi!

Hulda sa...

Så fine sko du hadde da du var lita. :) Veldig koselig kiste også. Oldemorsrutene er fine, moren min driver og hekler et for meg nå. Gleder meg til det er ferdig.

Anonym sa...

Vilka vackra skor och vilken underbar bild.

Anonym sa...

Så fint teppe! Holder på med et sånt jeg også, må innrømme at jeg startet for et par år siden..
:)

Unknown sa...

Very Insightful article, thank you for sharing it.

Happy Birthday

Birthday Wishes

Birthday Quotes

Happy Birthday messages

Happy Birthday Images

Happy Birthday Cake
Birthday Ideas
Happy Birthday Gifts
Happy Birthday Cards
Birthday Funny