torsdag, mai 29, 2008

Vesker, sengebenk og tagging...

Føler virkelig at jeg gjentar meg selv nå, men her er to nye vesker...
Dette er en liten søt variant i lilla og burgunder med detaljer og for i grønt og gammelrosa.


Stor veske i et brunt/burgunder/lilla-aktig møbelstoff med dongerilommer-og håndtak.

For i beige med dongerilomme innvendig og litt blonder til pynt øverst:)

Har kjøpt meg en liten benk til å ha i entreen. Dette er egentlig en slags sengebenk, den kan dras ut som et trekkspill og det er fakta plass til meg i den senga med mine 166,5 cm. Faktisk ganske god å ligge på også! Har veldig lyst til å male den hvit, men jeg har ikke helt bestemt meg ennå. Fikk den for 300,- hos en lokal antikvitetshandler, synes det var et kupp! Den ser vel mer ut som en stol i denne vinkelen, men den er stor nok til enten to små rumper eller en kjempestor, hvis det forklarer litt bedre:)))
Så har jeg blitt tagget av Anki:

"Pick up the nearest book.open on page 123. Find the fift sentence. Post the next three sentences. tak five people, and aknownlegde who tagged you."

Ok, her er de:

"-Det er macho.
-Ikke akkurat typisk middelklasse, er det vel?
Men å drikke halvlitere, det er macho det, sa Kelvin."

Disse tre setningene er fra boken "Sushi for nybegynnere" av Marian Keyes, den boka jeg leser akkurat nå.

Jeg tagger herved: Kristin Helene, Torill, Reidun May , Katarina og Lise!

Ha en fortreffelig helg alle sammen, jeg skal på opplæring i min sommerjobb, gleder meg og er veldig spent:)

33 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Flotte og tøffe vesker!!
Den benken ga meg store øyne!! Mine foreldre har akkurat likedan...dei arva den frå mine besteforeldre og bruka den faktisk når barnebarna kjem på besøk. Då legg dei ei ekstra madrass oppi.
Den fikk du kjempe billig ja!!
Ha en fin dag!
Klem

Marianne sa...

Hyggelig at du liker veskene mine, det er jo du som er og blir veske dronninga; )At du gjentar deg selv er jo umulig, tror ikke jeg har sett du har lagd to like vesker ennå?
Masse lykke til med utsalg, ser veldig bra ut!
Klem fra Marianne

[morgrethe] sa...

Hallo Annette.

Stilig benk ja. Utrolig at den er god å ligge på.

Bare vis veskene dine du, ingen fare for gjentagelser. Jeg liker det.

Jeg og kjæresten sitter med et glass vin og feirer at det er fredag i morgen.

God helg til deg også.

Lena sa...

Så flott den benken var!! Det var et kupp må jeg si, gøy å ha slike møbler som ikke så mange andre har:o) ønsker deg en flott helg:-)

Merete sa...

Skjønne vesker du har sydd..og så kjap som du er :o) dukkar stadig opp nye vesker her!
Benken du har fått tak i er knallfin!!! eg ville malt den kvit..men det er fordi eg er veldig i "kvitmodus" for tida ;o) alle furumøblar her er blitt kvite.. forresten var det dekorativt og fint med bølgeteppet oppi!
Ønsker deg ei superfin helg!!!!

Anonym sa...

hehe det er ganske vanvittig når man blir bedt om å poste 3 setninger tatt helt ut av sin sammenheng. Jeg har også gjort det, og lest mange, jeg må le... det blir så rart bare hihi... helt urkomisk å lese :)

Jeg synes veskene dine er flotte, bare fortsett å poste de du!!!

GOD HELG :)

Tante Mimmi sa...

Eg er så imponert over farten din! Du lagar i veg! Og benken! Den var vanvittig kul! og prisen..ingenting å sei på den!!
God helg!:)

Zizzi Molde sa...

Kanonkuul benk, og som vanlig, stilige vesker. Så bra du tok utfordringen :-)
Det ligger noe nytt til deg hos meg, ta turen innom da!
God helg!

klem fra meg

Ann sa...

Fabulour bag, love the pockets.

ChatrinesLiving sa...

Så mye fint siden sist!
Den benken var knallfin og spesiell! Å veskene da, selvfølgelig!;)

Så gøy med det lille utsalget! Det blir garantert bra! Å så heldig du var som fikk så masse stoffer fra Anki! Snill den dama der!!

Her har det ikke vært strikket en maske på 2 uker, men det skal jeg ta igjen til gangs nå, får nå savner jeg strikketøyet mitt!

Så håper jeg sommeren kommer igjen, den som vi hadde i går;)

En finfin søndag til deg!
Klem fra chatrine:)

Anna Lisa sa...

Utfordring til deg på sida mi. Ta den hvis du har lyst.
Klem

Anonym sa...

Nå har jeg surfet i bloggen din i evigheter, det er visst en stund siden sist jeg var innom.. Utrolig mye fint her, og veskene dine er kjempeflotte. Jeg er nesten litt forelsket nå, kjenner jeg..!

Maria sa...

Jeg kører aldrig træt i at kigge på dine vesker - de er altid flotte og unikke. Så du må da endelig fortsætte med at lave dem :-)

Og den bænk var morsom ja, utrolig den kan slåes sådan ud, havde jeg ikke lige forestillet mig ved første øjekast.

Klem Maria

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Enda flere flotte vesker fra deg - du er kjempeflink og produktiv...
Her har symaskina tatt ferie...
Den benken din var knallfin...

Ha en flott mandag og uke...

Vimsa sa...

Gu kor mye fint og arti du har laga:)
Ha ei kreativ og fin uke.
hei og hå

Prinsesse Elin sa...

Herlig benk. Så har jeg faktisk ikke sett før så dette var gøy. Å veskene....hadde butikken deres ligget bittelitt nærmere så hadde jeg hatt mange nye flotte vesker laget av Anette:O)

h.espe sa...

Jeg bare sier - wow - så produktiv du er....

Ønsker deg en strålende uke med somme og sol :o)

Klemmer:o)

Tove sa...

Så flotte veskene var. Og benken var også flott, og den prisen da! Men det som virkelig fikk meg til å "stoppe opp" var det fantastiske bølgeteppet du hadde over benken!! Det var utrolig stilig..har så lyst til å lære meg å hekle bølgetepper og dette var motivasjon, kan selve bølgene, men ikke sidene.. Er det du som har heklet det?

Så spennende med ny jobb, hvilken bransje er det?

Ha en flott helg:)
klem

mali-mo sa...

For en flott seng-benk! Kjempestilig og til DEN snille prisen! Heldigjenten!

Ser stadig vekk på disse flotte veskene dine, og jeg tenker alltid at NÅ må jeg se og få sydd sammen en veske. SE på alle disse flotte variantene Annette lager. MEN så blir det liksom med det. Prioriteringer? Jeg er vel ikke noen veskeperson, og sleper rundt på et gammelt nett fra H&M. Netsen pinlig.

Penelene sa...

Knallfine vesker - også så flott benk/seng. Med bølgeteppet ditt ble det jo helt nydelig!
Lykke til i ny sommerjobb!

Anonym sa...

Jeg likte den stolen/senga!!! Hvilke kupp man kan gjøre hos en brukthandler!
Veskene dine er alltid flotte!!!

Maria sa...

Hej!
Vilken söt bänk!! Och vackert med en sådan där virkad filt på den!!

Anna Lisa sa...

Sakna fryktelig synet av nye griseknoer, elefanter, vesker og andre søte ting du lagar...
Kor er du??
Håpar du har det bra og kosar deg. Kansje du har det travelt for tida?
Savner deg iallefall.
Klem

Berit T sa...

Så mye flott dere hadde laget til butikken, gratulerer!!!

Tenker dere har det travelt, med så mye flott, så skulle det bare mangle.
Lykke til videre.

Katarina sa...

Hei vennen! Alt vel?Savner deg her :-) Klem fra Katarina

Den gode feen sa...

Hei Annette!
Di tullehøne som har overført for mykje penger til meg då! Skuta er på veg nordover i posten, og eg håpar den gjer dykk glad når den kjem fram. Håpar også at alt stpr bra til. Award til deg i bloggen min. Klem frå Linda

Unknown sa...

du lager så veldig stilige og pene vesker! De har flotte detaljer med det pene grønne bånd innerst og de tøffe jeans lommer utenpå den andre. Jeg liker virkelg å se hva du lager!!!
~Emily

siripirisiri sa...

Hei!
Hvordan går det med deg?
Lenge siden sist nå, håper alt er bra:)

Siri:)

Anonym sa...

Jøss så flink du er, flotte vesker. Jeg planlegger en selv nå, mathildes sommerveske av AnnaKA. Ville innom for å ønske deg en flott sankthans ;)

Anonym sa...

Du kan det med vesker! Den en etter den andre - du har virkelig din egen stil og sjarm!
Spennende med butikk - håper det går bra

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Vilken charmig bänk, du köpt dig!
Söta väskor också:)
/S

mali-mo sa...

Savner deg på bloggen :) Håper alt er bare bra og at fraværet kun skyldes kombinasjonen fin sommer og travel nyebutikk.

Unknown sa...

Very Insightful article, thank you for sharing it.

Happy Birthday

Birthday Wishes

Birthday Quotes

Happy Birthday messages

Happy Birthday Images

Happy Birthday Cake
Birthday Ideas
Happy Birthday Gifts
Happy Birthday Cards
Birthday Funny