torsdag, desember 06, 2007

Kalender fra lillesøster:)))

Fikk min egen julekalender av lillesøster på søndag, ble superglad for den!
Hun vet akkurat hva jeg liker, så det er like kjekt hver dag.


Et lite utvalg av hva jeg har fått så langt. Stoffer, bånd og julepynt. Mangler noe karamell og sjokoladegreier her, merkelig:)

Ble ferdig med min siste eksamen i går, så nå skal jeg hekle, sy, male, lese den siste Harry Potter-boka og bare koooooose meg!
Her er litt av et bølgeteppe av diverse restegarn, driver og hekler en kant rundt nå.
Tusen takk for alle koselige kommentarer!
Ha en fin ukeslutt!



20 kommentarer:

Anonym sa...

Heldiggris du!! Nyt tiden,julekalenderen og bare kos deg!!!

Verkstedet sa...

så deilig med endt eksamen, husker de tider med skrekk og gru...
flott teppe!!! og så koselig med kalender, jeg er såpass barnslig og borskjemt at jeg enda får av moren min....søsteren min er tre år eldre, og jeg sier at først når hun slutter kan jeg gi meg etter tre år....;) ha en god helg. klem fra Karoline

åsemor sa...

Så koselig gjort av Torill, så snillt :)
Gratulerer med vell overstått eksamen, kos deg med boka (her går det på lydbøker for tia).

Merete sa...

Åhh..så koselig med kalender!! snill lillesøster du har :o) blir spennande å sjå kva du får framover..for du kjem vel til å vise det til oss og???
Og gratulerer med vel overstått eksamen..puh..er eit slit når det står på!

Timotei sa...

Må være herlig å være ferdig med eksamen.Det er lenge siden jeg har hatt en eksamen nå,men husker veldig godt lettelsen over å være ferdig! Nå kan du jo kose deg og pusle med saker og ting fram mot jul.
Høres veldig koselig ut med egen julekalender ja!
Og bølgeteppet ditt, det er bare nydelig!

Zizzi Molde sa...

gratulerer med vel overstått eksamen, håper du koser deg og senker skuldrene nå. så kjekt å få egen julekalender,da, Torill er snill :-) Er helt ofrelsket i det bølgeteppet ditt, jeg, og lurer på om jeg kasnkje skal starte Ankis Hekleskole?? Ha en fin fredag!

ChatrinesLiving sa...

Gratulerer med overstått eksamen! Så super kalender du har fått! Tenker det blir mere "snacks" der ja;)
Fint teppe du driver å lager! Så får du kose deg i tiden framover, slappe av og gjøre de tingene du har lyst til.
Ha en super kveld!
Klem:)

elin1976 sa...

Så koselig, Annette! Det er sånne hyggelige ting som bare en søster kan komme på.
Godt at eksamen er ferdig....Håper det går bra. Høres ut som du er helt klar for ferie nå. Men det er jo slik det skal være etter eksamen. Da får karakterer være karakterer.
Bølgeteppet er nydelig. Det er når jeg ser slike resultat av strikking at at jeg skulle ønske at jeg kunne denne kunsten. Ha en fin fredag. Masse klemmer fra Elin:O)

Anonym sa...

Så heldig du er!!! Ser ut til å vere dei nydelegaste ting i kalenderen, så du har all grunn til å nyte den. Gratulerer med vel overstått eksamen. Ingenting er så godt som når det er over. Kos deg masse, det har du fortent!

Anonym sa...

Heldig!! En uke igjen for meg så er det finito her også! Og så har vi julefri helt fram til 23.januar. sånn er det å være voksen og gå på kveldsskole, men jeg synes det er gøyalt og interessant da! Men jeg hater å pugge hehe...

kos deg med kalenderen fra søsteren din, det er koselig å ha søsken! Ta vare på hverandre
klem og god helg :)

Ellie sa...

Så koselig med kalender fra søstra. Også så nydelige saker i den, da. Bølgeteppet ditt blir kjempefint! Mange flotte farger!

siripirisiri sa...

wow så mye fint det var her siden sist! Å SÅ koselig med kalender da! Den smekken med apene på var jo bare überkool da!

Ha en finfin førjulstid! (jeg har bare 1 uke igjen på skolen, og jeg kan nesten ikke vente!!!)

siri:)

JULIEK sa...

Så koselig med kalender, det må man jo bare ha : )

Kreoline sa...

Heldige deg med kalender. Teppet var så skjønt i fargene. Så herlig å være ferdig med eksamen også. Kos deg i helgen.

Hulda sa...

Så spennende den adventskalenderen så ut! Flotte ting har du fått også, ser jeg. :) Flott teppe ble også. Kan tenke meg det er herlig å være ferdig med eksamener, det er litt av et press. Kos deg i adventa!

Emmeline sa...

Så flink du er med håndarbeidsprosjektene dine, og den kalenderen var du jammen heldig med:) Men sånn er det..Greie jenter får ofte gøye ting!

Anonym sa...

i have no idea what the post says but those look like pretty goodies!!! how's your weekend going so far?

Penelene sa...

Grattis med ferdig eksamen - nyt førjulstiden. Igjen - takk for en nydelig smekke!!

Mita`s hjørne sa...

Gratulerer med vel overstått ekamen...
Så koselig det er med julekalender da, og den fugelen var jo super...

Ha en koselig dag...

Merete sa...

Hei Annette og tuuusen takk for bursdagshelsing i bloggen min :o) det var kjempekoseleg!