søndag, desember 16, 2007

Julegaven i Interiør-alongen!!!

Kom i posten på fredag, til min store glede, men har ikke hatt tid til å blogge om den før nå.
Min hemmelige venn denne gang bor i Sverige, her er hva hun sendte:
Kjempestilig hjerte med perler...elsker det:)
Søte små servietter med polkadotter (og et lite hjerte lurt inn i mønsteret...artig:)
Og 3 nusselige engleanheng.

Utenpå pakken var det et nydelig lite maleri...utrolig flott:)))
Koselig kort fulgte også med og gavene var SÅ fint pakket inn i gråpir, hyssing og med små motivark på hver gave. Hadde sånn hastverk med å pakke opp, så jeg fikk ikke tatt bilde av det dessverre...hehe!
Kjære venn,tusen tusen hjertelig takk for disse herlige gavene som passet meg utmerket!!!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefint hjerte og nusselige små engler du har fått!

Anonym sa...

Heldige deg som har fått så fin gave!!

Gleder meg til fredagen!!

@afjo72 sa...

Oi, din heldiggris - superfin gave da!!

Du er også én av dem som har vært flink med husvasken til jul ser jeg...hvil på laurbærne siste uka nå da... :o)

Ha en super uke!!

Mita`s hjørne sa...

Knallfint hjerte... og en superflott pakke har du fått...

Ha en koselig kveld...

Merete sa...

Så flott gave du har fått av din hemmelege venn!! Nydeleg hjerte og søte serviettar og englar :o)