lørdag, januar 20, 2007

Ny veske!

Endelig har jeg fått symaskin i hus, så nå blir det mye søm fremover ja! I kveld har jeg sydd denne vesken som er delvis etter mønster fra Tilda. Jeg hadde ikke runde håndtak, så den fikk ikke den helt riktige fasongen, men det gjør ingenting. Den skal få henge på denne knaggen og blomstre. Jeg forguder dette stoffet fra Amy Butler, herlig fargesammensetning.

Her er altså min "nye" symaskin! Gammel men god og greier seg fint til mitt bruk. Har fått den av min kjære morfar, noe som gjør den ekstra spesiell for meg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis med ny råååkul symaskin fra bæffis!! Han er bra snill ja!
Veska ble knallkul. Du skal få lov til å sy en slik til meg òg :)

Anonym sa...

Den ble råfin Annette!!

Anonym sa...

Kjempetøff veske!! Stoffet var utrolig fint.

Anonym sa...

Heisann... Først vil i takke for alle positive tilbakemeldinger i bloggen min;) Den største veska synes i va helt knallfin;) Du e så kreativ du åsså...