fredag, november 03, 2006

Resultater fra onsdagens shopping.../Results from Wednesdays shopping...


På Fretex fant jeg en halvgammel album med store fine glansbilder inni. 30 kr ga jeg for den. Akkurat sånne motiv som jeg liker. Sikkert mange som kjenner igjen disse? Jeg kan ikke huske å ha samla så mye glansbilder (jeg samla på viskelær og ark...?!?) men det er vel aldri for sent å begynne med det?

At Fretex I found a used album with this nice and big glossy scraps.


Skikkelig 70 tallsstil..


Lite brudepar ja!


Og disse Tilda-boksene var nedsatt til kr 59, måtte bare ha de! Polkadotter er jo bare råstilig da!

I also bought these christmas-boxes from the Tilda-series, they were on sale (59 Nkr) so I couldnt resist. Love the polkadots!


Kjøpte også med meg et nøste med Inka fra Garnstudio. Så spennende å se hvordan fargene skifter og mønsteret blir etterhvert. Blir liksom bra resultat selv om man kun strikker rettmasker. Genialt for meg som ikke engang husker hvordan jeg strikker vrang...Mykt og godt er det også..mmmmm!

This scarf is knitted from one skein of Inka from Garnstudio. Its multicolored which gives it a cool pattern. So soft and warm..mmmmmm!

10 kommentarer:

Anonym sa...

*mimre* sånne glansbilder hadde jeg også!

Anonym sa...

Du verden så mye flott du har laga igjen! Gode garger!! Inkaskjerfet ser deilig ut. God helg Annette :-)

Metteflette sa...

Så mye fint du har fått tak i! Skjerfet var kjempeflott! Ha en flott helg!

Timotei sa...

Akkurat de glansbildene hadde jeg også! Husker så godt det brudeparet. Nydelige!

Anonym sa...

De glansbildene var jo fantastiske da!!!Tilda boksene er kjempe søte:)
God helg

Ingrid sa...

Jeg hadde de glansbildene da jeg var lita! Artig å se de igjen. Tilda-boksene har jeg også kjøpt. God helg!

elin1976 sa...

Jeg har slike glans. Mamma tok vare på dem og har gitt dem til prinsessa. Hun synes det er kjempestas for de er så store. Jeg slo også til på tilbudet fra Panduro med boksene. Gleder meg til de kommer:o)

Anonym sa...

Å ja disse gir gode minner. Hadde selv glansbildene på øverste og nederste bilde. Hadde en stor samling glansbilder men de er dessverre bort nå.

Anonym sa...

vem kommer inte ihåg de gamla bokmärkena. ´
jag stickade en halsduk i garnet INKA förra vintern men den blev så konstig i kanterna , den liksom rullade in sig.jag ska repa upp den och göra en mössa istället.

Hilde C. sa...

De glansbildene var et artig gjensyn, jeg var veeeeldig opptatt av glansbildene mine :-) Skjerfet du har strikket har utrolig flotte farger. God helg :-)