søndag, november 12, 2006

En liten oppdatering er vel på sin plass?/A small update?


Det har vært stille på denne bloggen en stund nå, men jeg har ikke ligget på latsiden av den grunn. Driver og lager diverse julekalendere, hekler, strikker, syr og leser litt på engelsken. Savner å male nå, men alt utstyret mitt ligger nedpakket fordi jeg venter på å flytte inn i ny leilighet. Forhåpentligvis blir det før jul!
Ja, her er en liten hekla sak av restgarn, type kransekakeveske.

It`s been quiet in here for a while now, but I haven`t been resting. I have been knitting, sewing and also made some christmas-calendars. I have crocheted this little purse from some of my leftover yarn.


Et hekla skjerf i lillatoner med en liten pynteblomst.

Purple crocheted scarf with a little flower.


Og jeg har fått en ny stoffpakke fra Cia`s Palette....elsker den nettbutikken!
Denne gang bestilte jeg litt mindre, så jeg slapp å betale toll.
Her er et artig stoff med alle stjernetegnene på, ingen gjetter vel hvilket jeg har...?

I have ordered some more fabric from the lovely Cia`s Palette. Here is one with all the star signs.



Yndlingsstoffet mitt akkurat nå, elsker fargekombinasjonen! Vet ikke hva jeg skal lage, kanskje noen søte puter til meg selv, lappeteppe, hm...?

This is my absolute favourite fabric right now! Love the colour-combination on this! Think I will perhaps use it to make some pillows for myself...?



Disse er mere småmønstret og kan brukes til mye forskjellig, søte!

Theese three are easier to use in quilts and smaller things. So cute!



Har sydd litt i det siste, men har ikke fått tatt bilder av det ennå. Kommer snart!

Pictures of what I have sewn will appear soon!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så tøff den veska var!

Anonym sa...

Oi kor mye stilige stoffer du har fått..igjen! Å du e no bra kreativ du..syns veska ble artig og skjerfet ble superskjønt..Skal prøve å sett mæ litt ned æ å nu så får vi se om æ finn på noe..

Solstad sa...

Masse stilig stoff her!!
....men jeg lurer på hvor ligger grensen i kr. på at man slipper toll??
Digger bloggen din! :-)

Nette sa...

Hei Solstad! Digger bloggen din også! Du, nå passa jeg på å bestille for rett under 200 kr. Da blir portoen på ca 60 kr tror jeg, og den er ikke medregna i tollen. Så hvis du bestiller for under 200 er du ganske safe, vil jeg tro!

Anonym sa...

Retteli imponert over at du har begynt å skrive på engelsk Annette... Ska sjå du begynne me tall å formla før neste eksamen... Hihi. Like kreativ å flink som vanli du..

Anonym sa...

Cia's har HERLIGE stoffer og du har valgt noen gromme noen! Amy Butler-stoffet som er favoritten din, er jo griselekkert! Og så den gode servicen, da. Gleder meg masse til å se hva du får sydd av dette. :-)

Anonym sa...

Den hekleveska av restegarn var råsøt. Her går det unna gitt; det blomstrer ordentlig her :-)!!