mandag, august 07, 2006

Siden sist....

Har jeg blitt 30. Nå er jeg voksen. Neida, det skjer nok aldri! Min gode barndomsvenninne Kristin Helene http://kristinh.sprayblogg.no/ sendte meg en fantastisk bursdagsgave med blant annet et lekkert sjal og nydelige pulsvanter i min yndlingsfarge!!! Tusen tusen takk!!!


Og denne fikk jeg av mamma og pappa. Nå henger den i vinduet og glitrer, men har planer om å lage lampe av den.


Hele forrige uke gikk jeg på tegnekurs hos denne fabelaktige damen, Aud Rye. Hun er veldig motiverende og dyktig. Hun har klart å lære meg masse nytt, det å tegne hva man ser og ikke det man tror man ser. Eller...jeg har iallefall teorien inne nå da, det trengs en del øving...


Her har jeg tegnet hånden min første kursdag. Det var en øvelse hvor vi skulle tegne uten å se på papiret altså!


Her er den tegningen jeg ble mest fornøyd med. Har brukt utvannet blekk og tusj på denne.

Nå har jeg slengt meg med på et akvarellkurs med Aud Rye også. Prøvde det for 13 år siden, men hadde ikke sansen for det da. I kveld fikk jeg enda en ny hobby tror jeg, det er jo kjempegøy!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med vel overstått!
Klem fra ei som ofte er innom bloggen din! :)

Liv Kjersti sa...

Gratulera med overstått! Tegnekurs høyres kjempegøy ut, og tegningen din din var flott! Lykke til med akvarellen!

Anonym sa...

Alle tegningene og maleriene ble jo kjempe flotte. Du e rå flink og du har virkelig talent for dette!