torsdag, mars 13, 2008

Jada...enda flere griser:)))

I dag tok jeg farvel med lille Emmie og sendte henne avgårde til et nytt hjem!
Tror nok hun kommer til å trives godt dit hun skal:)))
Lille Mina her ble sammen med lille Martin sendt til et annet sted i går.
Håper mottakerne blir fornøyd!

Og her er lille Alexis, hun er et lite luksusdyr med perlemorskimrende knapper til øyne og skimrende stoff og knapp på sløyfen også.
Hun er til salgs i mitt lille overskuddslager, som du finner her.

Tusen takk for alle fine kommentarer, jeg er veldig glad for hver og en!
Ønsker dere en trivelig helg og god påske til de som har tatt ferie:)

18 kommentarer:

Dr. Gill sa...

Stilige griser! Synes å huske at jeg leste på et tidligere innlegg at du hadde funnet mønsteret til grisene i et gammelt Alt om Håndarbeide? Husker du hvilket nummer? Jeg har mange gamle nummer, og har så lyst til å prøve meg på en gris....

elin1976 sa...

Jo men det gjør ingenting med flere griser når de kommer fra deg. For dine er så herlige og kan ikke få nok av slike. Den øverste var rp tøff og det er du også:O))

Anonym sa...

Herliga London for ein storproduksjon du har hatt sidan eg "forsvann". Ber til gud om at Vesle Retro ikkje er solgt. Eg MÅ ha ein slik, og spring inn i sjappa di straks. Kanonfine ting. Kjenner eg får syinspirasjon tilbake her og nå! Takka vera deg. Stor klem, og håpar du har da godt!

Huset i Hagen sa...

Super fine griser som vi aldri blir lei av å se på. :0) Virker som om alle har sin egen personlighet. :0) Likte også veldig godt gåsemor. :0)

[morgrethe] sa...

Gåsa er fin..... men grisene er råkule. Spørs om jeg skal sette meg litt ved symaskinen i dag jeg også. Har noen badeTildaer som venter på tur, og et par tepper, .... ja åsså veska som jeg skal tvinge på Åse. Kom også på at jeg skal sy noen enkle puter til hytta, og det lilla strandteppet kunne vært greit å bli ferdig med. Huffa meg.... jeg lærer aldri!

God påske Annette!

Merete sa...

søte grisar igjen, Annette :o) ønsker deg og lillesnuppa ei knallfin påske med masse kos! Nyt fridagane ;o)

Maria sa...

uha da da - Alexis er vist en rigtig dame :) Hvor er hun exklusiv og fin - som altid.

Vil ønske dig en herlig påske, glæder mig til at kigge ind igen her når jeg kommer tilbage.

Klem maria.

åsemor sa...

Ønsker deg ei "grisefin" påske. Akkurat i dette øyeblikk kommer påskeværet, regn..........

Regner med at spørsmålet om sandaler blir like aktuellt da :)

Siri sa...

Så skjønne griser!

Penelene sa...

Du er jo snart å betrakte som grisebonde!
Nok et sett med skjønne eksemplarer. Ha en knallgod påske Annette!

mie sa...

Hei Anette! Veldig kjekk side du har! Pussig � lese profilen din, for den var helt lik min - hvis jeg hadde hatt noen! Jeg elsker den lille blomsten med knapp p� som du har �verst p� sida di - og jeg elsker.... nei, det er i grunnen greiest � si at du rett og slett har gjennomf�rt god smak, og at du derfor bare lager lekre ting! ;-) Jeg elsker alt!

Reidun May sa...

Jeg likte spesielt godt Alexis og Gåsa lenger ned, men har ikke hun noe navn? ;) Veldig arti de dyrene, jeg får nesten lyst til å prøve å sy, men holder meg nok til hekling og strikking foreløpig ja.
Ha en fin PÅSKE:)

ChatrinesLiving sa...

Flotte griser ja!
"Luksusdyret" var jo morsom da!
Tviler ikke på at mottakerne blir kjempeglade for disse!
Ønsker deg en riktig fin Påske!
Her hos meg skal jeg bare være hjemme å slappe av, deilig det!:)
Kos deg masse!
Klem fra chatrine:)

Solveig sa...

Hei! Jeg kom tilfeldig inn på siden din, og her var det mye fint!!

Gåsa er tøffest, nest etter grisene selvfølgelig.

Kjempefin side!

My little footprints sa...

Ja de får det nok flott i sine nye hjem ;)
Herlig liten gris du har laget igjen, han så nesten litt stolt ut der han sto hihi ;)
Ønsker deg en herlig påske!
Klemmer fra Beth

Anonym sa...

Grisene dine er så flotte!! Skrev til deg for ei stund sida at det virket som om kreativiteten boblet. Det gjør jo det!! Gleder meg til nye ting fra deg:-) Ønsker deg og litjmor ei god påske! Klem Grete

Anonym sa...

Hei, jeg ble helt satt ut av alle de herlige grisene.... Jeg er grisegal, har en liten levende minigrise frøken som blir 2 år. I mitt hus er det grisegardiner, griseduker, grisepynt, griseskåler, grisemugger og min herlige griseveske.

Jeg ønsker å kjøpe lille Viola.

Kan jeg spørre om hvor du har fått tak i mønsteret? Jeg skulle gjerne hatt flere slike griser. hilsen Anne Grethe, anneglor@online.no

Unknown sa...

Very Insightful article, thank you for sharing it.

Happy Birthday

Birthday Wishes

Birthday Quotes

Happy Birthday messages

Happy Birthday Images

Happy Birthday Cake
Birthday Ideas
Happy Birthday Gifts
Happy Birthday Cards
Birthday Funny