torsdag, mai 03, 2007

Årstider

Jeg ble utfordret av Anna Lisa til å vise frem bilder fra alle årstidene. Det kunne ikke passet bedre, for jeg har ikke skaffet meg nytt kamera, men her kan jeg jo bruke noen jeg fra før...

Høst i Folldalen...

Vinter og Annika`s første møte med snøen...

Vår - utsikt mot Eresfjorden

Et av de sommerbildene jeg er aller mest glad i ! Her er 3 av gullguttene mine (som jeg er tante til ja..) sommeren 2004.


Jeg vil utfordre alle som er innom her og leser dette til å gjøre det samme!
Legg gjerne igjen en beskjed til meg, så får jeg se dine årstider!
Ha en flott helg!

30 kommentarer:

Sigurd Olav Silset sa...

Så artige bilder! Tror faktisk at jeg var sammen med deg da du tok både sommer og vår bildet??
Nå må du få kjøpt deg nytt kamera snart!

Nette sa...

Ja, det bli vel i slutten av juni håpe æ...

Anonym sa...

Så herlige bilder!
Det siste bildet var jo bare så sommer:)) God gutter- og Anikka er jo nydelig!

Ha en flotters kveld.

Hulda sa...

Det var et koselig innlegg, og en god idè å få folk med på. Kanskje jeg skulle vise et bilde fra hver årstid jeg også. :)

Anonym sa...

Artig! Dette er det mulig jeg kaster meg med på vettu! Lete etter bilder nå da!;)

Anonym sa...

Flotte bilder alle sammen...
Is og sommer - hærlig...

Ha en flott helg...

JULIEK sa...

Så utrolig fine bilder du har lagt ut. Dette var en kjempeartig utfordring. Skal se i bildearkivet, kanskje jeg henger meg på : )

Interiørhuset sa...

for noen flotte bilder=) det bildet over vannet var bare såååå avslappende og koslig.

elin1976 sa...

Så koselige bilder. Jeg tenkte jeg skulle se om jeg fant bilder i løpet av helgen å legge ut på nettet. Håper jeg finner noen da, for jeg er en periode fotograf. Ha en flott fredag. Klemmer fra Elin:O)

Anonym sa...

Hei igjen...
Det ligger en utfordring til deg på siden min...

Anonym sa...

Fine bilder! Kanskje jeg skal lete litt på pc jeg også..

Kjedelig uten kamera, da hadde jeg gått på veggen. Lurer på ny mobil nå med bedre kamera. Mobilbildene blir bare så elendige selv om jeg har 2 megapixel kamera.. Neste blir med blitz!!

LiSbEtH sa...

Ska finne bilda i løpet av helga..

Penelene sa...

Fine bilder. Du har noen skjønne nevøer, ja :)

Reidun May sa...

skal grave fram bilder jeg og.. Men ting tar tid her.
Decopage er kjempegøy og noe for barn også siden det er så enkelt!

Anonym sa...

Jeg letet på pc og lagde en lo med 4 årstider..

http://emlund.blogspot.com/2007/05/4-rstider.html

Reidun May sa...

NÅ! har jeg lagt ut bilder...
var vanskelig å velge..

Anonym sa...

Heisann..
Da he i og lagt ut bilder av årstidene. I he oppdatert bloggen min en del ellers å...
God helg!!
Klem

Merete sa...

Så nydelege bilder av alle årstidene du viser.. ønsker deg ei super helg!!

Anonym sa...

Så fine bilder du har tatt...året rundt!

Ønsker deg en riktig god helg!

Verkstedet sa...

koselig bilder. jear også fått denne ug htfordringen, og skla snart hive meg rundt, er bare denen tiden som skal rekke alt...ha en deilig helg. klem fra karoline

Anonym sa...

Fine bilder. Eg har tatt utfordringa di :-)

Mia sa...

Kjempekoslige bilder. Artig å se slike bilder fra de forskjellige årstidene i et og samme innlegg.

Ellie sa...

Så nydelige bilder! Skal se om jeg ikke kan finne noen årstidbilder jeg også, neste gang jeg blogger. Ha en god søndagskveld!

Anonym sa...

Sååå fine bilder. Likte veldig godt is-bildet!!
Det ligger forresten en utfordring til deg på bloggen min:)

Anonym sa...

Så fine bilder :) Hvordan var reaksjonen på den første snøen? :)

Jeg har også blitt utfordret og mine bilder ligger ute nå :) ha en superfin søndagskveld.

Nette sa...

Koselig koselig: - den første snøen var nok litt skummel...hun ville opp i armene rett etter bildet ble tatt. Ikke så rart det, hun fikk jo ikke til å bevege seg stakkars...hehe!

litenIda sa...

Så herlige bilder! Artig ide, dette med å vise bilder fra hver årstid!

Nina sa...

Menar du att ni har sådan vidunderlig utsikt över fjorden? Wow - paradiset verkligen. ha en härlig vecka

Anna Lisa sa...

Så flotte bilder av årstidene:) Annika var så kjempe sjønn:) Ha en fin kveld.Klem

[morgrethe] sa...

Fine bilder fra årstidene. Akkurat nå gleder jeg meg til sommmmmmer. Men alle årstidene har sin særegenhet, det er derfor det er så fint å bo i denne delen av verden med de variasjonene det medfører.