torsdag, november 30, 2006

Byttehandel, smykke og kalendergaver/ Swap, necklace and calendargifts

Det har dukket opp SÅ mye fint i min postkasse de siste dagene, må bare vise frem litt av det her! Alt fra mine kjære bloggvenninner!

Look at these nice and lovely gifts I`ve got from Kristin Helene and Katarina. Not to mention the beautiful necklace I ordered from Anniche. I`m so happy with everything!


Disse herlige hjertene kom fra Kristin Helene sammen med et par nydelige votter til Annika. Vottene rakk jeg ikke å ta bilde av før de ble med til barnehagen. Men de er kjempegode og varme, tusen takk Kristin!



Og fra Danmark kom denne fine juleposen med gaver fra den fantastiske Katarina . Vi har nemlig laget kalendergaver til hverandre i år og jeg gleder meg som en unge til å begynne å åpne i morgen! Det blir nok en bra start på dagene fremover!


Her er kalendergavene, søte ja? Likte så godt gavepapiret, råtøft!


I tillegg fikk jeg et koselig brev og disse fine båndene fra Katarina! Du e så god at!



Var innom bloggen til Anniche her en dag og falt pladask for dette nydelige smykket hun har lagd. Det måtte jeg bare ha!


Med i pakken fikk jeg også et kjempekoselig kort, englesåpe med deilig lavendelduft, liten englesjokolade og et lite rødt hjerte med navnet mitt på. Smykket og såpen var pakket inn i den lyseblå lille posen. Så herlig å få sånne gaver! Og smykket satt som støpt på halsen min, jeg er kjempefornøyd!

Ellers så er det lite hobbyrelatert jeg har tid til nå om dagen. Leser til eksamen i morgen og på onsdag. Kommer forhåpentligvis sterkere tilbake med diverse prosjekter. Ha en fabelaktig torsdag alle sammen!

7 kommentarer:

Anonym sa...

her var mye fint ja, denne "posen" fikk meg til å tenke på gamle syposer/strikkeposer som disse damene hadde før i tiden

Anonym sa...

Du e no bra go du! Takk for de fine ordene! Husk du fortjener alt det der og jeg håper så inderlig at du blir fornøyd med det du får. Takk for at jeg har fått muligheten til å bli kjent med deg!! Bloggverden er altså herlig!

elin1976 sa...

Lykke til med eksamen:o)

Solstad sa...

Heisann, sååå masse fint du har fått da!! Har savnet deg de siste dagene, kjekt å høre fra deg igjen ;)Håper det gikk bra på eksamen. Klemz

Anonym sa...

Hei på deg!
Hvordan gikk et med eksamen i dag da??Det var i dag eller...
Hyggelig innlegg dette var, yusen takk!
Klem og god helg:O)

Nette sa...

Takk for alle lykkeønskninger ang eksamen! Jeg håper og tror at jeg ikke får strykkarakter iallefall...blir verre på onsdagen, da er det engelsk muntlig! Det blir vel en trøndersk versjon av Thor Heyerdahl-engelsk!!! Hihi!

Anonym sa...

Så mange fine gaver!!!! Lyser opp med gaver i en travel hverdag, en føler liksom at noen tenker på en :)
Lykke til med engelsk-eksamen, du skal se at d kommer til å gå kjempebra!!!
Ønsker deg en fin adventstid og en god helg :)
PS. Får håpe dette er din siste eksamen før jul, sånn at du kan puste ut, og kose deg i adventstida!