mandag, februar 18, 2008

Henger og slenger...

Det har ikke vært noen voldsom hobbyproduksjon eller bloggermodus her i gården i det siste. Har vært forkjøla (igjen) og tilbragt store deler av helgen på sofaen rett ut. Håper jeg har gjort unna sjukdom for flere år fremover:)
Men jeg har sydd et par "hengekurver", kommer ikke på hva annet jeg skal kalle dem:)
Den øverste er til Annika`s smykker og annet dill dall, den nederste til Sander, en av mine tanteunger. Kamuflerte pin ups er vel midt i blinken for en tøffing på snart 9 år?
Her er det nå fullt fokus på bursdagsjenta mi som fyller 3 år på onsdagen, det blir nok kjekt!

Ønsker dere alle en flott uke!



31 kommentarer:

Marianne sa...

Gratulere med tulla! Vi har 6-års dag i morgen, sukkerbrødet stekes i denne stund.
Hilsen Marianne

Lise sa...

God fødselsdag til prinsessen!! Tenkte på deg i ettermiddag, det er et flott mønster på en prinsesseveske i siste nr av Quiltemagasinet....Og Joanna har besøkt bloggen din via min - du hører nok fra henne!! Håper formen blir bedre snart - og fort!!

LiSbEtH sa...

Tusen takk, tante.
Hilsen Sander

Mia sa...

Så herlige ting du har sydd i det siste, Anette! Og du som sier at det ikke har blitt laget så mye i det siste....? De veskene i det forige innlegget ditt er bare så herlige, både søte og tøffe på samme tid. Og de "hengekurvene" dine var så flotte, i tilllegg til å være geniale. Jeg har så sansen for måten du syr lappene på både venskene og kurven. Stilig!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

3 år ja !!! Tiden flyr , grattis til dere begge :)))

Flotte kurver du har laget !!

Anonym sa...

Kjempestilige!!! Akuurat slike jeg skal ha på det nye badet mitt :)
Gratulerer med Annika på onsdag! Da har Johan 1årsdag han også :)

Bestefars Verksted. sa...

Sender en stor go'bedring-klem,til deg :) Ingenting er kjedeligere enn å må ligge på sofaen......men du får da symaskinen til å arbeide...jeg nekter å tro at den har lagd disse posene helt mutters alene ! De var jo kjempesøte,du har da så utrolig mange ideer !!! Flink er du ;)

Dans på roser... sa...

Kjempefine vesker! Smart idè. Lykke til med bursdagsforberedelser. klem.

Hulda sa...

Skikkelig flotte kurvvesker du har sydd! Flotte farger på stoffene, disse må bli godt mottatt. Lykke til med bursdagsfeiringa!

Merete sa...

Knallflotte hengevesker du har sydd..søt den som Annika har fått og råstilig den som nevøen får :o) den fell nok garantert i smak! Håpar du held deg frisk framover, ja...pyton når det eine liksom avløyser det andre :o(
ønsker deg ei fin veke med koseleg feiring på onsdag :o)

Kreoline sa...

Skal si du hekler og syr, nydelige ting, falt totalt for den lille "snuppevæska", synd jeg ikke har en liten snuppe lenger. Gratulerer med 3 års dagen på onsdag, tenker hun få masse fint. Her har vi nettopp feiret min sønns 20 års dag, tiden går fort du, så bare nyt tiden. Ha en flott uke, så ønsker deg god bedring, håper det blir en laaaang stund til du blir forkjøla igjen. Klem fra meg.

ChatrinesLiving sa...

Hengekurvene dine var smarte, og flotte! Guttens med pinup-damer, ja tøft mønster;)
Masse gratulasjoner til datteren som blir hele 3ÅR!
Full rulle i heimen da tenker jeg:)
Ha en super dag!
Klem:)

h.espe sa...

Så flotte "hengekurver" du har laget. Kjempeflinke er du!

Har enda ikke kommet igang med heklevesken - men må prøve....

Ha en flott dag!

Klemmers :O)

Eva sa...

De var tøffe! Masse gratulere med dagen til Prinsessa di i morgen! :)

Anonym sa...

Fine "hengevesker"! Har litt vanskar med å navnsette somme av produkta mine eg og, så det var morsomt å kikke innom sida di og sjå vi har samme problemet. God bursdag til pronsessa!

@afjo72 sa...

Artige kurver :o)

Gratulerer med 3-års til dere, og håper du er kvitt alle viruser innen feiringen starter for fullt. Anbefaler rikelige doser b-vitaminer!!

Ha en super dag!

mali-mo sa...

Koselig blogg du har. Jammen er du kreativ og flink til å sy! Måtte kikke på mange av innleggene dine og ble kjempeinspirert til å gå igang med nye prosjeketer. Søte vesker!

Sigurd Olav Silset sa...

Vart tøff dæm der ja:)

Kjersti sa...

Heisann.

Så artige "hengekurver". Likte også veldig godt de hekleveskene lenger nede på siden din. Kjempebra at du har forklart de så nøye. En sånn må jeg prøve meg på å lage.

Hilsen Kjersti:)

Maria sa...

Lidt kreativ er du ikke ! Du er meget kreativ :)

Fine vesker - både den søde, og den tøffe.

Gratulerer med jenten :)
Hurra hurra.

Klem Maria

Katarina sa...

Kor tia flyr!!Tenk at 3 år allerede e gått! Kjempe fin kurv forretsen. Elsker den der lappestilen din! Den blir så sjarmerende og så søt. Klem te dg verdens beste snuppeluppa

åsemor sa...

Takk for hjelpa i dag, det var også veldig koselig å ha deg på besøk :)
"Sjarmerende" vesker til tantegutten:)

Gratulasjoner til bursdagsjenta, regner med dere kommer til å kose dere i morgen.Kaken fra tante så kjempegod ut!

Tove sa...

Så flotte hengekurver! Og gratulerer med snart en tre åring:) Mye å ordne i forbindelse med bursdagsfeiring?

[morgrethe] sa...

Hei Annette.
Takk for hjelpa i dag, her har jeg kopiert og limt til tastaturet har blitt svett;o)
Nå sitter jeg og klør meg i hodet....
Hvordan får jeg skrevet kommentar via bloglines???
Det var en ganske så vesentlig detalj som gikk meg hus forbi.
Da håper jeg du orker å hjelpe meg igjen....hilsen masakråka.

elin1976 sa...

Disse var smarte. Prinsesser samler jo på så masse og det er ikke alltid man vet hva og hvor man skal gjøre det av. Ønsker deg en fin dag. Klem:O)

Olstad sa...

Gratulerer med tulla. Dette var supersmarte oppbevaringsposer. Du er så flink artig å se det du lager. Synes vesken i innlegget under var supersøt.

[morgrethe] sa...

OK... da er det greit.
Hipp hurra for bursdagsbarnet i dag. 3*3 HURRRRRRRRRA

My little footprints sa...

Det ser visst ikke ut som om litt sykdom stopper denne jenta til litt produksjon! Veskene var jo veldig fine!
Gratulerer til den lille snuppa som fyller tre år!
Klem fra Beth

Hilsen fra landet sa...

Håper all sykdom er unnagjort for lang tid fremover! ;-)
Så kjempepraktiske og fine hengekurver da!
Grattis til lille bursdagsjenta di - i dag!!

Reidun May sa...

Gratulerer med dagen idag:)
Kjempestilige vesker!!

www.minochmammas.blogspot.com sa...

Här fanns det många vackra saker att vila ögonen på:-)
Ha en fin kväll
Åsa