torsdag, desember 27, 2007

Vesker og sånt...

Nå kan jeg jo vise frem noen av julegavene jeg har lagd:)



Denne lille rufsete vesken er lagd av en gammel dongeribukse...foret med stoff i store polkadots:)))


Også av en gammel bukse...det skimrende stoffet er fra et ubrukt skjørt:)


Fra den andre siden...litt mere hverdagslig.
Sydde også et vendbart midjebelte i samme stilen.


Ellers må jeg få takke alle dere som har lagt igjen så mange koselige kommentarer i julen, det varmer. Har ikke hatt energi til noe som helst etter at forkjølelsen ble avløst av spysjuke 1. juledag.
Men nå er formen stigende og jeg merker at kreativiteten trenger seg på, bra tegn!
Nok sykdomsprat, dette er en hobbyblogg...hehe!
Skal ta meg en tur innom og se hva dere andre bloggere har bedrevet i julen, spennende:)
Ønsker alle en fortsatt fin romjul!!!




15 kommentarer:

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei vennen !

Beklager en rimelig dårlig oppfølging av meg her i i de siste uker ... !!!

Så masse fint du har lagetr , mildt sagt bare imponert -at du kan sy er det ikke tvil om iallefall! Likte spes godt vesken med det blanke stoffet jeg ;O)
Håper formen drar seg til og st du kommer deg -

Nå er det natta her, etter ikke like mye natta på den tiden i går ...eheheee! Klem og fortsatt God Jul!

åsemor sa...

Så "kule" vesker du har laget, likte godt det "brokade" stoffet.

God bedring, men når kreativiteten trenger seg på er vel det et sunnhetstegn :)

Mita`s hjørne sa...

Jammen har du laget mange flotte vesker...
God bedring til deg...

Ha en flott romjulsdag...

Anonym sa...

kor stilig dem ble!!! Håpe du har det fint i jula!!

Sigurd Olav Silset sa...

Så mye fint du har laga! Tøff den veska med dongeri og brokade ja!!

Emmeline sa...

Du er knallflink til å sy Anette, det har jeg sagt før og jeg sier det gjerne igjen. Håper at de tøffe veskene dine ble godt mottatt, for de var kjempefine!
Håper at du får fine dager i resten av 2007, ikke mange dagene igjen vel og merke:)

Solstad sa...

Heisann og takk for koselige kommentarer fra deg :)
Kjempekule vesker du har sydd !!!Du er flink!
Håper formen har kommet seg og at du får en heidundrande kjekk nyttårsfeiring ! ;)
Klemz

Anonym sa...

Så stilige vesker du har sydd, de med rødt for og hank ble jo "julete" også. Fortsatt fin jul og godt nytt år :)

Anna Lisa sa...

Så flink du har vært til å sy, og artig det var med en slik julekvist. God idè til neste jul;) Ha en fin nyttårsfeiring!! Klem

elin1976 sa...

Så stilige....sånne vesker som ingen andre har er så kult. Vurderer sterkt å sy en slik til meg selv etter hvert.
Godt at formen din er bedre men nå har du smitta meg. Jeg har ligget i hele dag under dyna på sofanen med rennende øyne, nese som må tørkes annet hvert minutt og en rød hitler bart under nesa( det ser iallefall ut som det) Formen er sånn. "vil men klarer ikke" Det vil si: å nå tar jeg å vasker noen klær.......så setter jeg på maskinen og så må jeg legge meg igjen for hodet holder på å eksplodere.
Så nå har jeg kapitulert og dratt dataen bort til den midlertidige sengen og tenker at det er her jeg kommer til å bli resten av kvelden:O)

Lise sa...

Hei og takk for hyggelige kommentarer - bl a on røykeslutt. Ganske utrolig egentlig - mitt første forsøk, og så lyktes det!!! Fått masse tid til å sy da vet du, og så har jeg jo blitt en rik dame i tillegg....
Fine vesker og belter - og ikke minst en flott småjente!!
Lise

Anonym sa...

SÅ flink du er til å sy og det var mye fint du hadde laget også :) kule vesker!! :)

Zizzi Molde sa...

Hei, så kjedelig å være slått ut av sjukdom på sånne dager altså! Her har vi "voksne" vært dårlige, har hatt ett snev av omgangssjuka. I dag har vi og holdt sofaen, men det er sjølforskyldt! De veskene dine var knallstilig, likte godt den med det blanke stoffet, jeg. Og som nevt her tidligere, sy kan du iallefall, til 20 i stil! Ha en fortsatt god romjul, og ett godt nytt år!

Klem fra meg!

Mia sa...

Det var da noen imponerende og kreative vesker du har sydd! Jeg liker så godt måten du har resirkulert stoffer på (virkelig i tiden det, med tanke på miljø og alt det der). Stilige var de! Så vil jeg bare ønske deg eg Godt og Kreativt nytt År 2008. Og takke for det gamle.

[morgrethe] sa...

Godt nyttår Anette. Du er en skikkelig raser på å sy vesker da gitt. Du er jo en mester i å få til flotte ting uten å bruke mønster. Her har vi sett flåklypa nå.... morsom som alltid:o)