onsdag, oktober 31, 2007

En liten onsdagsoppdatering...

Her går det mest i lesing for tiden, har 3 eksamener før jul, så det er på tide å skjerpe seg:)
Men litt hekling blir det innimellom, må jo ha litt avkobling.
Dette teppet ble påbegynt for leeeenge siden, går så tregt med tynt garn...hehe!
Har malt noen gamle rammer i forskjellige rosatoner og noen beige. Kjekt med bildelist, så man kan ommøblere litt om man blir lei.

Jeg har vært så heldig å fått byttelåne sofa med mamma og pappa, hadde en sort skinnsofa før, denne er myyyye finere og bedre å sitte i.
(P.S. Det blå bildet passer ikke inn, vet det, men det bare henger der til det blir hentet:)
Hm...da ble det et aldri så lite "hjemme hos Annette"-innlegg her i dag, gitt!
Ønsker alle en fin dag, med masse treats:)))

10 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med lesinga og eksamen når den tid kommer. Synes rammene dine ble knall tøffe i de forskjellige fargene. En artig ide som jeg kanskje kommer til å "stjele" - håper det er ok. Har en datter som skal få nytt rom og da er hyller med morsomme bilde i fargerike rammer en god ide. Og rosa er er ALDRI feil ....!!

Mita`s hjørne sa...

Nydelige farger på teppet ditt, og den kurven du har garnet i - nydelig...
Å du, en må slappe litt av innimellom lesingen - Lykke til med dine eksamener, det går helt sikkert bra...
Kjempelurt å male bilderammene - å så raskt som det er, vips er det en stor forandring...

Ha en koselig kveld...

Ellie sa...

Teppet ditt ser kjempefint ut! Nydelige farger. En slig bildelist kunne jeg tenkt meg også, de virker så praktiske. Ha en fortsatt fin kveld!

[morgrethe] sa...

Hallo. Så fint bølgeteppe du hekler. Så duse og fine farger. Koselig med slike bildelister. Har en del av dem i huset, men når jeg tenker meg om så har jeg vel mest bøker i dem. Koselig med hjemme hos Annette innlegg.

Sigurd Olav Silset sa...

Kjæm oppom en tur i løpet av hælga å sjer på ommøbleringa di:) Såg så fint ut!!

Loise sa...

Hei Anette, har måtte stenge bloggen min for "gud og kvar mann", men om du fortsatt ønsker besøke meg så send ein mail så eg kan legge deg til på besøkslista. Klem Sissel

Nette sa...

Hei Sissel! Ja, men hvordan? Har ikke mailadressen din. Min er annettetjelle@hotmail.com
Klem

Anonym sa...

Åh for noen fine farga du har brukt i teppet!!Skulle ønske jeg kunne hekle..Du e så flink Annette!

Beate sa...

Så koselig det så ut hos deg. Bildelist ser smart ut og liker man forandringer må jo det være midt i blinken.

Lykke til med eksamene!

Anonym sa...

Oj...svettas när jag ser hur mycket du ska virka... :-)