fredag, juli 20, 2007

Flyttemodus...

Jeg, Annika, min søster og hennes to gullgutter har nylig vært på en kort men trivelig miniferie på Hundhamaren, hvor vi trådde våre barnesko. Alltid koselig å se igjen slekta, selv om vi ikke fikk hilst på alle denne gangen dessverre. Men tre dager hos oldefar Anders var kjempekjekt, både for han og ungene. Vi var selvsagt på IKEA og jeg fikk også sett meg litt rundt inne i byen (Cornelias hus, Barna i bakgården, osv...) Barna (og mødrene) storkoste seg på bilturen tilbake med Trond Viggo`s beste på full guffe i bilen! Anbefales:-))) Nå er jeg i flyttemodus, driver og pakker for å flytte to steinkast unna til en større leilighet med flere rom:-)
Har forresten kjøpt meg nytt kamera og driver å tester det ut nå om dagen, er ganske fornøyd, mye bedre enn det forrige iallefall. Har også begynt på et par hekleprosjekter igjen, men det blir nok gaver, så jeg viser de senere. Dette er jo ment å være en hobbyblogg, men det sklir visst litt ut...hehe! Kreativiteten min kommer nok tilbake når jeg får større plass og boltre meg på!
Fortsatt god sommer!!!

20 kommentarer:

Sigurd Olav Silset sa...

Litt trangt om saligheta i baksetet der ja... Kjekk tur da, sjøl om æ låg rett ut på sofan i to tima etter at vi kom hjæm. Helt utslitt æ!!
Vi snakkes i løpet av hælga:) Hæls tuttemor fra tante.

Anonym sa...

Så skjønn en gjeng!!! Og jeg savner byen min ja!!!!!!!

Anonym sa...

Håper du har det bra. Ringte bare for å ønske deg ei riktig god helg jeg.. men så var jeg kommet i bh å da ble d bare tull. Lykke te me flyttinga!!KLEM

Anna Lisa sa...

Flotte unger på tur!! Hilser innom for å ønske ei god helg. I morgå reiser eg til Oslo ein tur på litt shopping ;) Ha en fin kveld. Klem

Anonym sa...

Gratulerer med nytt kamera og ny leilighet...
Blir laget lite her også på hobby fronten, men maler fortsatt på stua og soverommet da... men med huset fult av feriegjester går det treigt... men det blir...

Lykke til med flyttinga, kjekt med større plass...

Anonym sa...

Fortsatt god sommer til deg også ;o)

Ellie sa...

Skjønne unger! Så kjekt det blir med større leilighet, da!

Norah sa...

Det var et fint trekløver på biltur :-) og god underholdning er alfa omega på lengre bilturer.

Lykke til med flyttingen!

God helg

Beate sa...

På flyttefot,da har du nokå holde fingran i, men så spennende å møblere nyleiligheta da. Godt du tok dæ tid til en miniferie i alle fall :)

Anonym sa...

Heisann! Flytter du da? Det har jeg gjort altfor mange ganger i min tid, så jeg misunner deg ikke!

Koselig tur til København hadde du, og om 2 uker er jeg også der. Gleder meg!

Merete sa...

Så koselig å reise på tur ilag!! høyres ut som om dåke har hatt det fint! Fortsatt god sommar og lykke til med flytting!

Anonym sa...

Nominasjon til deg i bloggen min :)

Nina sa...

Lykke til med flyttingen, det er deilgi å få bedre plass. Så koselig det så ut som dere hadde det i Danmark, morro å treffe bloggvenniner. Ha en fortsatt fin sommer!!

Anonym sa...

hei,fin blogg du har!Den hvite tavla som du har avbildet for en stund siden...kan jeg spørre hvor den er kjøpt??har sett etter en sånn lenge,uten hell:)

Anonym sa...

Så flott at du har fått deg nytt kamera da. Blir spennende med flytting, godt det ikke er så langt mellom husene : ) Julie K

litenIda sa...

Det så ut som en flott ferie!

Spennende å være på flyttefot! Om enn litt slitsomt.. Det blir nok bra med bedre plass! :)

Håper du koser deg i sommer!

Beate sa...

Innom bare for å fortelle at æ har nominert dæ til "Rockin' Girl Blogger". Kos dæ :)

Lottemor sa...

Lykke til med flyttingen, håper du viser frem ditt nye bosted. Ha en fortsatt fin uke.

Anonym sa...

Hei Annette og tusen tusen takk for kjekk kommentar i bloggen min. Me er visst mange som har gått rundt med same kjensle i lengre tid. Seier som eg sa til Katarinas: Hurra for den gode gamle hobbybloggen. Nei til press, og kjøpejag, men for å poste innlegg når ein har LYST! Stor klem og lukka til med flytting.

Reidun May sa...

så på facebook at du har vært på kurs med Aud så nå venter jeg spent på bilder... :)