torsdag, mai 18, 2006

Litt forskjellig...

Se hvem som har flytta inn hos oss!!! Ja, det er den kuleste ugla i verden, laget av Den Gode Feen http://blogg.hobbyboden.com/dengodefeen/ Hun hadde til min store glede lagt den ut for salg i sin butikk, så da MÅTTE jeg bare ha den! Den ankom Eidsvåg i dag i god behold og trives godt ser det ut til!

Jeg har som sagt fått dilla på å hekle sommerluer. Det blir nok en drøss til Annika, men jeg har også tenkt å gi bort noen i gave til små bursdagsfrøkner. Denne er laget av noe restgarn i bomull.


Ja, også har jeg prøvd meg på et lite skjørt(inspirert av Mira Craig..hehe!). Første forsøk, så det ble litt jalla, men det passer iallefall sånn nogenlunde. Neste gang kan det hende det blir en kjole i litt mere nøytrale farger.


Dette skjerfet m/blomsterbrosje er hekla av fritidsgarn, restene av lappeteppet som jeg lagde for en stund siden. Modellen er ikke overbegeistret...


Og her er noen bakgrunner jeg driver og leker meg med. Skal male på kroner, prinser og prinsesser og navn etterhvert. Har brukt litt bånd og blonder, kjedelig å bare male.

Gullfarget gavebånd og små gullstjerner til en liten prins...



Her mangler bare navnet på prinsessa...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så knallkjekt å sjå ugla i hus :o) Kjempefine ting du har hekla og malt også!!! God helg klem :o)

Anonym sa...

Så fin ugle du har kjøpt! Skal jammen si du lager mye fint selv også:) Likte spesiellt skjerfet du har laget, selv om den søte modellen ikke var overbegeistret:)